Retourprocedure

Retourzendingen regelt u met één telefoontje!

Een retourzending op basis van foutief of teveel bestelde producten dient vooraf te worden aangemeld bij een medewerker van de afdeling Customer Service van ASSA ABLOY Nederland.

Belt u hiervoor met (088) 639 4639. Deze medewerker voorziet u van retournummer en geeft u het retouradres aan. 

  • Geef bij het aanvragen van een retournummer altijd het ordernummer van Assa Abloy op waar de producten op zijn geleverd. 
  • Retourzendingen dienen altijd voorzien van een retournummer teruggestuurd te worden. Vermeld het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenzijde van de zending (niet op de originele verpakking).
  • Retouren zonder vermelding van een retournummer en/of beschadigde pakketten worden niet geaccepteerd en zullen geretourneerd worden.
  • Het product dient in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten, plak geen stickers, etiketten of eigen tape op de verpakking. Gebruik eventueel een omdoos om beschadigingen aan de originele verpakking te voorkomen.
  • Producten op maat geproduceerd, speciaal besteld of reeds gebruikte producten kunnen niet retour worden genomen.
  • Komt de retouraanvraag binnen 30 dagen na factuurdatum, dan worden geen behandelingskosten berekend.
  • Komt de retouraanvraag binnen 30 tot 60 dagen na factuurdatum, dan worden 25% behandelingskosten berekend. 
  • Komt de retouraanvraag 60 dagen na factuurdatum of betreft het uit gefaseerde producten, dan wordt de retouraanvraag niet geaccepteerd.
  • Na aanmelding dient u de producten binnen 10 werkdagen te retourneren.
  • Mocht er geen retournummer overlegd kunnen worden, dan is Assa Abloy niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen.