Klachtenprocedure

Retourzendingen op basis van een klacht regelt u met één telefoontje!

Hoewel onze producten aan een hoge kwaliteitscontrole worden onderworpen, kan het natuurlijk voorkomen dat er ergens iets mis is gegaan. Onze excuses hiervoor!

Wanneer is het voor ASSA ABLOY Nederland een klacht:

  • Het product is niet compleet geleverd
  • Er is te veel/weinig geleverd door Assa Abloy
  • Er is een verkeerd product geleverd
  • De verpakking is beschadigd
  • Het product is defect binnen de garantietermijn (zie hiervoor onze garantievoorwaarden)

Een retourzending op basis van een klacht dient vooraf te worden aangemeld bij een medewerker van de Afdeling Customer Service van ASSA ABLOY Nederland. Belt u hiervoor met (088) 639 4639. Deze medewerker kent de retourzending een klachtnummer toe en geeft u het retouradres door.

  • Geef bij het aanvragen van een klachtnummer, indien bekend, het ordernummer van Assa Abloy op waar de goederen op zijn geleverd. 
  • Retourzendingen dienen altijd voorzien van een klachtnummer teruggestuurd te worden.
  • Vermeld het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenzijde van de zending (niet op de originele verpakking).
  • Retouren zonder vermelding van een klachtnummer en/of beschadigde pakketten kunnen wij helaas niet accepteren.
  • Het product dient in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten, plak geen stickers, etiketten of eigen tape op de verpakking. Gebruik eventueel een omdoos om beschadigingen aan de originele verpakking te voorkomen.
  • Na aanmelding dient u de producten binnen 10 werkdagen te retourneren.